SoftConsult SnelStart Implementatie PartnerSoftConsult SnelStart Implementatie PartnerSoftConsult SnelStart Implementatie PartnerSoftConsult SnelStart Implementatie Partner
  • HOME
  • DIENSTEN
    • SnelStart Implementatie Partner
    • Bedrijfsprocessen en SnelStart
    • Ondersteuning
  • OVER ONS
  • PARTNERS
  • NIEUWS
  • CONTACT
  • 0592 869 804
  • info@softconsult.nl
Zo bespaar je als installateur veel dubbel werk: aan de slag met Minuba GO!
24/7 inzicht in je cijfers
februari 25, 2021
Nieuwe btw-regels voor webshop-verkopen in andere EU-landen
mei 11, 2021
Gepubliceerd door Irja Dijkhuis-Beuving op april 22, 2021
Categorieën
  • Nieuws
Tags
  • Boekhouden
  • Boekhoudprogramma
  • Makkelijk
  • SnelStart
  • SnelStartWeb
  • SoftConsult

Bestel je wel eens op locatie materialen en onderdelen? En zou het handig zijn als die bestellingen meteen in je administratie stonden als inkopen? Dat is nu mogelijk dankzij de koppeling tussen SnelStart en nieuwe app Minuba GO! van Minuba.

Eenvoudig orderbeheer via gratis app
Met Minuba GO! krijg je de mogelijkheid om offertes en orders aan te maken, uren en materialen te beheren en te registreren, en facturen op te stellen en rechtstreeks naar de klant te sturen. Veel vakbedrijven gebruiken hiervoor al het bestaande facturatie- en orderbeheersysteem van Minuba. De nieuwe app is gratis en speciaal voor kleine vakbedrijven met maximaal twee gebruikers.

Je maakt tijdens een klus eenvoudig, via de app, orders en werkbonnen aan. Wanneer het werk klaar is, wordt er automatisch een factuur aangemaakt in de app. Deze verstuur je met een paar klikken naar de klant. Hoe sneller je een factuur stuurt, des te eerder er kan worden betaald. De factuurgegevens worden automatisch overgenomen in SnelStart en je administratie is hierdoor direct bij. Je voorkomt onnodig papierwerk en bespaart je veel tijd!

Minuba GO! biedt unieke voordelen voor startende en kleinere bedrijven. Het professionele facturatie- en orderbeheer zorgt ervoor dat je met één app op zak altijd en overal toegang hebt tot alle verzamelde informatie. Je hoeft dus niet te zoeken naar oude aantekeningen of verfrommelde werkbonnen, wanneer je naar de klanten gaat om het werk uit te voeren.

In deze handleiding lees je stap voor stap hoe de app werkt. Hoe stel je je bedrijfsinstellingen in? Hoe bestel je onderdelen? Hoe registreer je gemaakte uren en hoe maak en verstuur je de factuur? Let op: wil je de app koppelen aan jouw SnelStart-administratie vergeet dan niet te koppelen.

Minuba GO! koppelen
Om de koppeling te gebruiken download je de app Minuba GO! in de Google Play of Appstore. Daarnaast is het belangrijk dat jij een online administratie hebt bij SnelStart en minimaal pakket inKaart gebruikt. De koppeling maak je door in SnelStart Web de koppeling met Minuba te maken. Log in in Web > Koppelingen en kies Minuba. Volg de stappen en klaar!

Meer over het koppelen van software aan jouw SnelStart-administratie neem contact op.

Contact – SoftConsult

24/7 inzicht in je cijfers

NEEM CONTACT OP
Share
1

Gerelateerde berichten

juli 28, 2022

Is jouw BTW oké ?


Lees meer
juli 28, 2022

Hoe corrigeer ik een ingediende btw-aangifte?


Lees meer
juli 12, 2022

SnelStart gaat samen met MyEmma en Pro Management


Lees meer

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

SnelStart Helpdesk
SnelStart Implementatie
SnelStart ondersteuning
SnelStart proberen
Gratis adviesgesprek
Boekhoudpakket kiezen
Contact
Over ons
Privacy beleid
Algemene voorwaarden

SoftConsult Assen & Groningen

Transportweg 14,
9405 PR Assen

Postbus 8518,
9723 BK Groningen

KvK: 77734165

0592 869 804

info@softconsult.nl

Volg ons op Facebook