HELPDESK.



SNELSTART HELPDESK

SnelStart is voor vele bedrijven een strategisch product: het niet goed functioneren van het softwaresysteem kan lijden tot het niet kunnen printen van onder andere facturen wat direct invloed kan hebben op u cashflow. Neem daarom geen risico en sluit een goed helpdeskcontract af.


TECHNISCHE ONDERSTEUNING

Na installatie, implementatie en het verzorgen van trainingen blijven wij en uw medewerkers begeleiden en ondersteunen. SoftConsult heeft voor haar relaties verschillende vormen van ondersteuning en service. Gedurende de eerste maand na pakketgeschakeld heeft u recht op 15 minuten gratis telefonische ondersteuning.

Na deze maand biedt SoftConsult u de volgende servicemogelijkheden.

GRATIS ONDERSTEUNING

U kunt 24 uur per dag gratis ondersteuning krijgen door uw vraag te stellen op meest gestelde vragen


HELPDESKCONTRACT

Om u als klant beter en adequater te helpen bij het beantwoorden van uw gebruikersvragen, biedt SoftConsult u de mogelijkheid om een helpdeskcontract af te sluiten. U kunt dan een geheel jaar gebruikmaken van onze supportafdeling. Deze supportmogelijkheid geldt voor alle klanten die door SoftConsult de inrichting van SnelStart heeft laten uitvoeren. Wat zijn u voordelen:

  • Onbeperkt e-mail en telefonische ondersteuning.
  • Uw vraag wordt als eerste beantwoord.
  • Een snel deskundig antwoord door één van onze SnelStart consultant.
  • Installatie-instructie.
  • We houden u op de hoogte van de updates die voor u geschikt zijn.

ONDERSTEUNING PER INCIDENT

Ook als u geen helpdeskcontract heeft, kunt u door ons worden geholpen. Dit noemen wij ondersteuning per incident. Het incident kan telefonische of per e-mail bij ons binnenkomen. Voor deze vorm van ondersteuning berekenen wij het volgende tarief:

Starttarief: €22,-
Na 15 minuten: €1,50 per minuut.
Genoemde bedragen zijn exclusief btw.


NEEM CONTACT OP