ONDERSTEUNING.


 

HELPDESKCONTRACT XL (ondersteuningscontract)

Voor software inhoudelijke SnelStart vragen verwijzen wij u door naar de klantenservice van SnelStart (0222-363060). Vindt u dit niet afdoende en wenst u meer ondersteuning toe gericht op uw werkproces dan kunt u gebruik maken van de ondersteuning vanuit SoftConsult. Om u als klant beter en adequater te helpen bij het beantwoorden van uw gebruikersvragen, biedt SoftConsult u de mogelijkheid om een helpdeskcontract af te sluiten. U kunt dan een geheel jaar gebruikmaken van onze supportafdeling. Deze supportmogelijkheid geldt voor alle klanten die door SoftConsult de inrichting van SnelStart heeft laten uitvoeren. Wat zijn u voordelen:

  • Onbeperkt e-mail en telefonische ondersteuning.
  • Uw vraag wordt als eerste beantwoord.
  • Een snel deskundig antwoord door één van onze SnelStart consultant.
  • Installatie-instructie.
  • We houden u op de hoogte van de updates die voor u geschikt zijn.

ONDERSTEUNING PER INCIDENT

Ook als u geen helpdeskcontract heeft, kunt u door ons worden geholpen. Dit noemen wij ondersteuning per incident. Het incident kan telefonische of per e-mail bij ons binnenkomen. Voor deze vorm van ondersteuning berekenen wij het volgende tarief:

Starttarief: €22,-
Na 15 minuten: €1,50 per minuut.
Genoemde bedragen zijn exclusief btw.

Extra uitbreidingsmogelijkheden
Als toevoeging op de bestaande pakketten heeft SnelStart diverse add-ons voor u beschikbaar. De add-ons bieden extra functionaliteiten bovenop de bestaande pakketten.


NEEM CONTACT OP