SnelStart neemt softwareoplossing MyEmma over en heeft een intentieovereenkomst bereikt tot overname van de activiteiten van Pro Management. Daarmee breiden we de dienstverlening aan administratie- en accountantskantoren flink uit.
Het documentenbeheer-portaal van MyEmma biedt bedrijven uitgebreide mogelijkheden voor het verzamelen en ordenen van digitale documenten. Dat is niet alleen voor kantoren in de accountancybranche handig, maar ook voor bijvoorbeeld zorgorganisaties, notariskantoren, HR-afdelingen, makelaars en andere organisaties die documenten creëren, bewaren en delen voor bijvoorbeeld accordering en ondertekening.
De software van Pro Management sluit hier goed bij aan. Hierin automatiseert elk administratie- of accountantskantoor snel en gemakkelijk de werkprocessen, van planning en urenregistratie tot de financiële verslaglegging en rapportages. Het maakt de door velen ervaren wildgroei aan softwareoplossingen en koppelingen overbodig, want hiermee staan alle werkzaamheden overzichtelijk bij elkaar in één portaal.
Met deze hulpmiddelen in combinatie met het pakket SnelStart Accountant kunnen administratie- en accountantskantoren de financiële dienstverlening aan hun ondernemersklanten eenvoudig verder digitaliseren en verbeteren.
De samenwerking is nog nieuw. Integratie van de diensten van MyEmma, Pro Management en SnelStart zal in de komende tijd in nauwe samenspraak en in overleg met gebruikers vorm krijgen.