SoftConsult SnelStart Implementatie PartnerSoftConsult SnelStart Implementatie PartnerSoftConsult SnelStart Implementatie PartnerSoftConsult SnelStart Implementatie Partner
  • HOME
  • DIENSTEN
    • SnelStart Implementatie Partner
    • Bedrijfsprocessen en SnelStart
    • Ondersteuning
  • OVER ONS
  • PARTNERS
  • NIEUWS
  • CONTACT
  • 0592 869 804
  • info@softconsult.nl
Ontdek de nieuwe productlijn inHandel
januari 6, 2022
5 redenen om voor het uitgebreide boekhoudpakket inZicht te kiezen
maart 3, 2022
Gepubliceerd door Irja Dijkhuis-Beuving op januari 20, 2022
Categorieën
  • Nieuws
Tags
  • Boekhouden
  • Boekhoudprogramma
  • InHandel
  • Makkelijk
  • SnelStart
  • SnelStartWeb
  • SoftConsult

De mailbox: zo zet je facturen razendsnel in je administratie.

In SnelStart Web kun je documenten direct per e-mail naar je administratie in SnelStart verzenden. Dat doe je door het instellen van een eigen mailbox in je boekhoudpakket. Zo zet je inkoopfacturen die je per mail ontvangt razendsnel in je online administratie. Ook verkoopfacturen en niet-financiële documenten voeg je op deze manier toe aan je boekhouding.

Tijd besparen

Veel inkoopfacturen ontvang je tegenwoordig per e-mail. En misschien maak je verkoopfacturen in een ander programma dan SnelStart.

Je kunt deze inkoop- en verkoopfacturen nog sneller in je online administratie zetten door deze te mailen naar je mailbox in je boekhoudpakket. Dit scheelt tijd, want hierdoor hoef je een factuur niet zelf te uploaden. De scan-en-herken functionaliteit wordt automatisch toegepast en binnen twee minuten staat de factuur, inclusief het e-mailbericht, als een gemarkeerde inkoop of verkoop in je overzicht.

Ook niet-financiële documenten bewaar je veilig in je online administratie door ze te mailen naar je mailbox.

Mailbox instellen

Het instellen van de mailbox kan alleen in SnelStart Web in combinatie met een online administratie. Werk je in SnelStart 12 in een online administratie? Dan stel je eenmalig de mailbox in via Web en kun je er daarna ook in SnelStart 12 gebruik van maken.

Je stelt de mailbox in per administratie en je kiest voor iedere mailbox een eigen, uniek mailadres. Ben je boekhouder of accountant dan kun je in het pakket Accountant voor maximaal 3 online administraties, waarvan het kantoor de eigenaar is, een mailbox instellen. Voor de pakketten inOrde t/m inZicht en inControle kun je voor iedere online administratie een mailbox instellen.

Daarnaast kun je aangeven welke e-mailadressen een factuur direct naar je mailbox in je administratie mogen sturen. Handig als je vaak facturen ontvangt van een bepaalde leverancier! Wanneer er in je mailbox een mail binnenkomt van een e-mailadres dat niet op je lijst staat, of als het bestand in de mail niet verwerkt kan worden, dan ontvang je hierover een melding.

Wil je meer informatie of heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

Contact – SoftConsult

De mailbox: zo zet je facturen razendsnel in je administratie.
NEEM CONTACT OP
Share
1

Gerelateerde berichten

juli 28, 2022

Is jouw BTW oké ?


Lees meer
juli 28, 2022

Hoe corrigeer ik een ingediende btw-aangifte?


Lees meer
juli 12, 2022

SnelStart gaat samen met MyEmma en Pro Management


Lees meer

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

SnelStart Helpdesk
SnelStart Implementatie
SnelStart ondersteuning
SnelStart proberen
Gratis adviesgesprek
Boekhoudpakket kiezen
Contact
Over ons
Privacy beleid
Algemene voorwaarden

SoftConsult Assen & Groningen

Transportweg 14,
9405 PR Assen

Postbus 8518,
9723 BK Groningen

KvK: 77734165

0592 869 804

info@softconsult.nl

Volg ons op Facebook