ONDERSTEUNING.
HELPDESKCONTRACT XL (ondersteuningscontract)
Voor software inhoudelijke SnelStart vragen verwijzen wij u door naar de klantenservice van SnelStart (0222-363060). Vindt u dit niet afdoende en wenst u meer ondersteuning toe gericht op uw werkproces dan kunt u gebruik maken van de ondersteuning vanuit SoftConsult. Om u als klant beter en adequater te helpen bij het beantwoorden van uw gebruikersvragen, biedt SoftConsult u de mogelijkheid om een helpdeskcontract af te sluiten. U kunt dan een geheel jaar gebruikmaken van onze supportafdeling. Deze supportmogelijkheid geldt voor alle klanten die door SoftConsult de inrichting van SnelStart heeft laten uitvoeren. Wat zijn u voordelen:
- Onbeperkt e-mail en telefonische ondersteuning.
- Uw vraag wordt als eerste beantwoord.
- Een snel deskundig antwoord door één van onze SnelStart consultant.
- Installatie-instructie.
- We houden u op de hoogte van de updates die voor u geschikt zijn.
ONDERSTEUNING PER INCIDENT
Ook als u geen helpdeskcontract heeft, kunt u door ons worden geholpen. Dit noemen wij ondersteuning per incident. Het incident kan telefonische of per e-mail bij ons binnenkomen. Voor deze vorm van ondersteuning berekenen wij het volgende tarief:
Starttarief: €22,-
Na 15 minuten: €1,50 per minuut.
Genoemde bedragen zijn exclusief btw.
Extra uitbreidingsmogelijkheden
Als toevoeging op de bestaande pakketten heeft SnelStart diverse add-ons voor u beschikbaar. De add-ons bieden extra functionaliteiten bovenop de bestaande pakketten.